Kalles målgruppen din gastronaut? Workshop 2
Mandag 8.februar startet vi med SMAK63:s første digitale utdanningsprogram! I går var det klart for den andre workshopen der deltagerne fikk med seg håndfaste tips og inspirasjon til hvordan man skal jobbe med segmentering.
Idé og målgruppe
Gastronaut, TERAPIlegrimen eller Historius? Det er eksempler på tre ulike Personas innen det Strategiske Kompass, et verktøy som hjelper deg å finne din mårlgruppe. Trøndelag Reiseliv var med på SMAK63´s workshop og presenterte metodikken. En verdifull teknikk for deg som jobber innen måltidsturisme!
Har du gått glipp av en forelesning? Her kan du se det i etterkant:
SMAK63 team – Intro ”skapa måltidsupplevelser”, Malin Andersson, Torsta AB
Trøndelag Reiseliv – Personas, Annika Hongaard
-> mer informasjon om personas finner du her
Stiklestad Nasjonale Kultursenter – Best Practice, Gunhild Rikstad
Torsta AB – Samisk Fika, Ann Sparrock
«Skape måltidsopplevelser» er et utdanningsprogram for bedrifter som jobber med mat og drikke langs Nordens grønne belte. Programmet består av en forelesningsserie som er åpen for alle samt en utdanningsdel med en mindre gruppe av smaksbedrifter.
Forelesningsserie «Skape måltidsopplevelser»
Hva: «Skape måltidsopplevelser» er en forelesningsserie for bedrifter som jobber med mat og drikke
Hvordan: Forelesninger streames via Zoom
Les mer: Programmet og påmelding finner du her